Google проаналізував пошукові запити людей по всьому світу за останні 25 років. Про те чим найчастіше цікавились люди, та головні тренди подій і людей за чверть століття існування компанії Google нагадали в україномовному блозі компанії, передає УНН.
Цього року Google відсвяткував своє 25-річчя. Ми відзначаємо цю подію, оглядаючись на тенденції, які викликали нашу цікавість протягом багатьох років, і висвітлюючи людей, місця та речі, які найчастіше шукали протягом цих років. За ці 25 років ми зібрали величезну кількість даних, зокрема майже два десятиліття даних Google Trends, які показують, що людей у всьому світі часто цікавлять одні й ті самі моменти, і що всі ми шукаємо відповіді на ті самі запитання.
Деталі
Згідно з аналізом Google Trends:
Футбол – це вид спорту, який найчастіше шукають у світі, а Кріштіану Роналду – спортсмен, якого шукають найбільше, що демонструє любов до гри, яка не знає кордонів.
Статус Тейлор Свіфт як найпопулярнішої авторки пісень підкреслює глибокий зв'язок людей з її музикою та, відповідно, один з одним.
Ми також бачимо загальну людяність у найпопулярнішому запиті в категорії "як допомогти" – як допомогти людям. А емодзі-сердечко (емодзі, який найчастіше шукають) розкриває ще одну універсальну тему – нашу спільну потребу в любові та розумінні.
На додаток до відео "Рік у пошуку", Google надав можливість дізнатись про тенденції останніх 25 років.
В компанії найпопулярнішої у світі пошукової системи зазначили, окрім щорічних глобальних тенденцій пошуку 2023 року вони також підготували "локальні списки", де містяться інформація про найпопулярніші пошукові запити в окремих країнах, зокрема й в Україні.
Крім того, Google представили "Машину часу найпопулярніших пошуків", де усы охочі мають змогу дізнатись про те, що люди найчастіше шукали у світі кожного року, починаючи з 1999-го.
Протягом багатьох років Тенденції пошуку змушували нас сміятися, надихали мріяти та спонукали дивитися на світ по-іншому. Але що ще важливіше, вони відображають магію людської цікавості, силу інформації та знову і знову доводять нам, що пошук відповідей є ознакою прогресу. Якщо останні 25 років чомусь нас навчили, так це тому, що наступні 25 років змінять все.