Директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко в розмові з кореспонденткою УНН заявив, що за його версією є велика імовірність того, що підтоплення київського метрополітену сталося внаслідок будівництва ТРЦ Ocean Plaza.
Після запуску метро було збудовано величезний торгівельний центр Ocean Plaza, прямо над цією лінією. І все це могло вплинути на стан тунелю метро, тому що це сотні тонн бетону, які були залиті. Це величезна вага, просадка ґрунту і це теж дуже такий небезпечний фактор будь-якого великого будівництва в Києві.
Деталі
Причин затоплення тунелю "синьої" гілки метрополітену може бути декілька. Одна з них, це дуже складна геологічна будова, на якій стоїть Київ.
Весь Київ - це практично набір річок і струмків. Офіційно у нас понад 400 річкових водних об’єктів. ... Тобто Київ стоїть на воді. Пошкодження відбулося якраз на найбільшій річці - на Либіді. Саме там, де проходить траса метро через Либідь
Поки не зрозуміло, чи сталося пошкодження тунелю метро результатом експлуатації, помилки проєктувальників або метробудівців, чи вплинули особливості геології. Проте директор "Інституту міста" вважає, що в цьому випадку природні фактори – другорядні.
Він припускає, що основною причиною інциденту став ТРЦ Ocean Plaza, який стоїть прямо над ділянкою, де відбулися деформаційні процеси.
За його словами, внаслідок будівництва центру могли відбутися зсуви, які й пошкодили тунель метро.
Нагадаємо
Закриття "синьої" гілки київського метро через підтоплення призвело до запуску альтернативних маршрутів наземного транспорту та змін у дорожньому русі, включаючи перегляд сигналів світлофорів і перенесення зупинок, щоб запобігти транспортному колапсу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Затоплення тунелю Київського метрополітену: у КМДА назвали ймовірні причини та озвучили орієнтовні терміни ремонту