"Реконструкція колій на зазначеній ділянці із розворотним кільцем не виконувалася більше 30 років. Це призвело до значного зношення трамвайного полотна та контактної мережі", - йдеться у повідомленні.
Сьогодні даною трамвайною лінією проходять три маршрути електротранспорту (№ 12, № 17, № 19), якими користується значна кількість пасажирів. Незадовільний стан колій призводить до збільшення ризику для життя та здоров’я пасажирів під час користування трамваєм, а також до надмірного зношення рухомого складу.
Завдяки реконструкції трамвайної лінії покращаться експлуатаційні показники об’єкту, його технологічні частини, а саме: буде повністю замінено рейко-шпальну решітку (колії, скріплення, шпали); вирішиться питання водовідведення з трамвайних колій в існуючу дощову каналізацію; буде використано сучасні технології (конструкція трамвайних колій за межами розворотного кільця з блочного типу із залізобетонними плитами висотою 350-400 мм та трамвайними рейками висотою 180 мм), знижено шумонавантаження на існуюче середовище; завдяки технології інтегрованої рейки в дорожнє полотно збільшиться пропускна спроможність вулиці для автомобілів.
Також у рамках робіт на даній ділянці планують влаштувати нові, сучасні павільйони очікування з інформаційно-довідковим обладнанням.
Замовником проектування та виконання робіт визначено комунальне підприємство “Київпастранс”.
Фінансування проектування та реконструкції трамвайної лінії на площі Тараса Шевченка здійснюватиметься відповідно до показників, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік.
Як повідомляв УНН 30 червня, на кількох вулицях столиці влаштоване нове дорожнє покриття.