Експерти уточнюють, що поширення інфекції в Китаї почалося напередодні Нового року за місячним календарем, святкування якого є в Китаї одним з пікових періодів споживання спиртних напоїв. І нагадують, що сьогодні Китай вважається одним з великих споживачів міцних напоїв — на частку цієї країни припадає 26% усього світового обсягу споживання.
Особливо серйозно, на думку аналітиків, може постраждати французька компанія Remy Cointreau, що поставляє в Китай близько 20% своєї продукції (коньяк Rеmy Martin, бренді Metaxa і ін.). Негативно, за прогнозом Moody’s, ситуація позначиться також на французькій Pernod Ricard і британській Diageo. Перша постачає в Китай близько 10% своєї продукції (горілка Absolut, віскі Chivas Regal, Jameson і ін.), а друга — близько 5% (віскі Johnnie Walker, горілка Smirnoff і ін.).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український завод PRIME розповів про виробництво високоякісної горілки
“У випадку, якщо ситуація з китайським коронавірусом буде розвиватися за тим же сценарієм, що і у випадку з вірусом SARS в 2003 році (атипова пневмонія, — ред.), то втрати виробників алкоголю можуть бути значними, але короткостроковими. У квітні-червні 2003 року продажі коньяку у Rеmy Cointreau скоротилися на 23%, однак цей спад був компенсований в наступних кварталах”, — аналізують експерти, нагадуючи, що в 2003 році поставки алкоголю на китайський ринок становили значно меншу, ніж зараз, частку в загальному обсязі продажів європейських виробників.
Як повідомляв УНН, через коронавірус “Формула-1” скасувала Гран-Прі Китаю.
Нагадаємо, за підсумками минулого року Україна експортувала горілки вітчизняного виробництва на більш, ніж 50 млн доларів.