Макгінн розповів журналістам The Verge, що в його завдання входило організовувати фокус-групи по всьому світу і з’ясовувати, чи довіряють люди Цукербергу, чому люблять його і чи чули про нього взагалі. Останнє питання в першу чергу стосувалося аудиторії за межами США.
Оцінювати доводилося не тільки програмні виступи Цукерберга на заходах або анонси тих чи інших змін у соціальній мережі, які засновник Facebook часто публікує у своєму акаунті. Треба було стежити, наприклад, за реакцією на онлайн-трансляцію пікніка. За словами Макгінна, Цукерберг хотів знати про те, як сприймають будь-яку його дію.
Пропрацювавши в Facebook півроку, він звільнився, прийшовши до думки, що соціальна мережа змінює світ тільки на гірше.
“Я пропрацював там шість місяців і зрозумів, що, навіть перебуваючи всередині, я не можу вплинути на Facebook. Я не можу змінити цінності компанії, не можу змінити її порядки. Я був занадто оптимістичним”, — розповів він виданню.
Як повідомляв УНН, у Facebook запатентували статистичну методику для визначення соціально-економічного класу користувачів в залежності від їх освіти, місця проживання та історії поїздок.