Пранкер купив схожий домен, як у бренду Меган Маркл, і перенаправляє на сайт конкуруючого варення короля Чарльза. Про це пише The Independent, передає УНН.
Деталі
Герцогиня Сассекська зайнялася новим бізнесом, і її головним конкурентом є король Великої Британії. У герцогині Сассекської поганий імідж у Великій Британії, і тепер вона піддається нападкам жартівників, які легко можуть зруйнувати її бізнес-плани .
Відомо, що дружина принца Гаррі нещодавно запустила торгову марку Сад Американської Рів'єри. Меган випустила 50 красиво упакованих баночок варення, які мають назву її бренду. Вона розіслала відомим впливовим особам по всій Америці, які потім поділилися фотографіями в соціальних мережах, подякувавши герцогині.
Це поставило її в конкуренцію її тестеві королю Чарльзу III, який також продає варення. Британські ЗМІ пишуть, що всі запаси органічного полуничного варення, запропоновані королем, були розпродані, як тільки було оголошено, що його головною суперницею є його невістка Меган.
Ба більше – незалежний жартівник зробив сайт, названий так само, як сайт Меган, але з однією помилкою, яка веде на сторінку з джемом короля Чарльза.
Таким чином, той, хто шукає варення Меган Маркл, якщо не набере все правильно, прийде до продукту Чарльза, який у назві відсилає до герцогства і може легко заплутати недостатньо обізнану людину і цим зіпсувати бізнес принца Гаррі та його дружини.
Меган Маркл представила перший продукт свого лайфстайл-бренду: полуничний джем18.04.24, 17:42