Ці компанії планують створити єдину базу, яка буде містити "віртуальні відбитки пальців" всього контенту.
За допомогою цієї бази даних вони будуть стежити за завантаженнями контенту на сайти. У випадку появи матеріалів екстремістського змісту компанії зможуть прибирати їх зі своїх сайтів ще до того, як вони почнуть масово поширюватися.
У Twitter заявили, що на сервісах, що надаються компанією, "немає місця для контенту, який сприяє тероризму". Представник сайту мікроблогів також повідомив, що ініціатива спрямована на обмеження "найбільш радикальних і шокуючих" фото- і відеоматеріалів.
Згодом до бази даних отримають доступ інші компанії, які також хотіли б відслідковувати поширення екстремістських матеріалів.
Якщо користувач вважає, що його контент був видалений помилково і ніяк не пов'язаний з підтримкою терористичних груп, то він може поскаржитися на рішення сервісу, йдеться в заяві Twitter.
Чотири фірми домовилися про більш тісну співпрацю у цій галузі багато в чому під тиском Європейського союзу. Півроку тому Facebook, Microsoft, Twitter і YouTube взяли на себе зобов'язання протягом 24 годин видаляти прояви расизму і ненависті на своїх сервісах.
Єврокомісар з питань юстиції Вера Юрова заявила, що американські компанії трохи не дотягли до цих стандартів. Вона заявила, що якщо вони не будуть реагувати швидше, то Брюссель запровадить законодавчі заходи, які зобов'яжуть їх це робити.