Процес створення футбольної трави й поля в цілому дуже високотехнологічний, у ньому кожна маленька деталь — має значення, підкреслив Герула.
"Мою цікавість до цього процесу “спровокували” німці, вони просто заражають своїм захопленням справою. Мова про компанію Polytan. Це світовий лідер ринку. Вони ж — автори технології LigaGrass Pro CoolPlus, яку застосовує і “ФФУ Продакшн” на власному виробництві. Представники Polytan, здається, живуть своєю справою 24 години на добу і нас багато чому навчили. Зокрема, ядро виробничого персоналу нашого заводу навчалося і стажувалося безпосередньо у Німеччині", - розповів він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цього року для дітей Харківщини вже збудували чотири футбольних міні-поля
Загалом для штучного футбольного покриття важливі такі характеристики, як зносостійкість, екологічність, термостійкість, додав Герула. Не менш важливо правильно підібрати навіть форму травинок, залежно від специфіки використання майбутнього поля, зауважив віце-президент ФФУ.
"Для малих футбольних міні-майданчиків компанія Polytan рекомендує використовувати саме покриття LigaGrass Pro CoolPlus. Воно й було розроблене спеціально для таких цілей. Справа у тому, що навантаження на мале поле з ігровою зоною 40×20 метрів майже у 4 рази більше, ніж на велике поле (розміром 110×70). Це досить просто прорахувати хоча б з огляду на кількість гравців на 1 квадратний метр. Відповідно, покриття LigaGrass Pro CoolPlus із текстурованою травою, яку ще називають “кучерявою”, зносостійкіше за прямоворсне", - розповів він.
Герула зауважив, що окрім термостійкості та безпечності, варто пам’ятати про властивості трави заводу “ФФУ Продакшн” в процесі експлуатації.
"Будь-яке сучасне штучне покриття потребує засипки спеціальним кварцовим піском та гумовим гранулятом. Так от, для покриття нашого заводу цих матеріалів потрібно удвічі менше.
Більше того, поле зі штучним покриттям потрібно доглядати (прочісувати, додатково засипати гранулят тощо). Я до чого веду... Поле з покриттям від “ФФУ Продакшн” потребує такого догляду у рази рідше, аніж подібні прямоворсні аналоги. Це дуже важлива характеристика в українських умовах, бо відповідальний замовник має думати не тільки про те, як побудувати майданчик, але і про те, як його потім належно наглядати", - розповів Герула.
Як повідомляв УНН, на закупівлю послуг у трав’яного заводу ФФУ немає жодних скарг.
Нагадаємо, як раніше писали ЗМІ, мережу “підірвало” відео із кадрами заводу “ФФУ Продакшн”. Ролик став вірусним, і його вже переглянуло понад 230 тис. користувачів Інтернету.