Як вказали на брифінгу за підсумками розслідування, причинами трагедії стали проблеми механіки і проектування систем літака, а саме невірні припущення про те, як поведе себе система поліпшення характеристик маневреності (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS) в певних ситуаціях і як відреагують пілоти. Іншим фактором краху став недолік документації про те, як системи відреагують в разі екстреної ситуації.
Оприлюднення доповіді цілком для широкої аудиторії очікується в найближчі дні.
Експлуатація літаків Boeing 737 MAX була припинена після двох катастроф. 10 березня в Ефіопії розбився Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, загинули 157 осіб. 29 жовтня 2018 року жертвами катастрофи літака аналогічної моделі компанії Lion Air в Індонезії стали 189 осіб.
Як передавав УНН, у вересні стало відомо, що звіт про катастрофу Boeing 737 MAX в Індонезії, у якій загинуло 189 осіб, буде оприлюднений в листопаді.