"Хочу кардинально змінити підхід до комунікації державних органів. Традиційне поняття "прес-служби" має припинити існувати. Формування "позитивного образу політика/органу" повинно перестати бути метою. Основне завдання комунікації у цей історичний період — пояснити максимальній кількості людей, куди ми рухаємося, на що спрямовані наші реформи, навчитися заміряти проміжні результати, отримувати зворотний зв'язок, чути "клієнтів" (для кого робиться реформа), покращувати процеси", - написав Федоров.
Він зазначив, що зараз державні органи перебувають на етапі формування команди комунікації. Також він поділився порадами щодо цього.
"Відійти від поняття традиційної прес-служби, коли журналісти живуть своїм життям, смм-щики – своїм, прес-секретарі – своїм. Трансформувати оргструктуру відділу комунікації, відштовхуватися від цілей", - зазначив Федоров.
Також він порадив почати з чіткої стратегії і встановити конкретні KPI (Ключові показники ефективності - ред.).
"Наприклад, кількість згадок проєкту "цифрова грамотність" має зрости до 6000 в день, при цьому тональність повинна бути "позитивна" на рівні не менше 70%. Зібрати зворотний зв'язок в розмірі 1000+ розгорнутих повідомлень на рахунок конкретного проєкту для подальшого аналізу", - написав віце-прем'єр.
Крім того, він виступив за збільшення обсягу контенту наживо.
"Бути швидше. Більше лайва. Трансляції та влоги, змонтовані за 4 години, краще вичитаного тексту", - пояснив свою думку Федоров.
Він також виступив за те, щоб брати у команду комунікації людей, у яких відсутній досвід у політичній/державній сферах.
Крім того, за його словами, кожна поява у ЗМІ повинна мати певну мету.
"У кожної появи в ЗМІ чітка мета: розуміти аудиторію, дати цінність, закликати до дії, а не розповідати про "успішний успіх". Кожен пост, відео, вихід в ЗМІ — думати про користь для тих, хто читає", - написав він.
Нагадаємо, Кабмін подав до ВР законопроект щодо скасування друку законів в офіційних газетах.