Деяким ЗМІ будуть платити за можливість публікувати їхні новини. Всього в переліку 200 новинних організацій. Серед них Washington Post, Wall Street Journal, Business Insider, BuzzFeed News. За словами джерел видання, New York Times, ймовірно, також візьме участь, але поки неясно, на яких умовах.
Запуск розділу "новини" повинен повернути Facebook на ринок новинних ресурсів, пише видання. Вочевидь, у Facebook планують конкурувати в даному сегменті з Google і Apple.
Керівництво новинного сервісу компанія доручить окремій команді редакторів, яка відбиратиме найбільш резонансні та топові новини, проте переважно стрічка автоматично регулюватиметься через алгоритми соцмережі, які залежатимуть від контентних інтересів користувачів. Йдеться про політику, спорт, охорону здоров'я, технології, розваги і т.д.
Як повідомляв УНН, компанія Facebook запропонувала декільком великим американським ЗМІ по три мільйони доларів в рік за право розміщувати контент в розділі з новинами.