Карпентер порадив компаніям звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, відслідковувати звідки вони походять і чи задіяне тут фінансування іноземних держав. Крім того, вони мають активніше співпрацювати з урядовими установами та неурядовими організаціями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖЕ: Facebook, Google та Twitter розповіли про російську пропаганду у соцмережах
Він такоже окремо відзначив і український проект, який втілюється в Києво-Могилянській академії.
"Вони були першими в намаганнях зрозуміти, як Росія поширює дезінформацію і фейкові історії в соціальних мережах і традиційних ЗМІ", - наголосив Карпентер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російські хакери фільтрували негативні новини про Трампа у Twitter
На його думку, соцмережі не розуміють масштабу та ефективності впливу Росії в соціальних та традиційних медіа і остерігаються регулювати цю сферу, побоюючись втратити прибутки, зазначив Карпентер.
"Вважаю, досвід всіх сусідніх з Росією країн був відкинутий. Переважно тому, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори - це наївно і навіть небезпечно", - підкреслив він.
Як повідомляв УНН, у США на слуханнях у двох комітетах Конгресу щодо втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року оприлюднили нові дані про російську політичну рекламу в соціальних мережах.