За його словами, закупівля пального дрібнішими партями дозволяє замовнику отримати найкращі ціни.
“Якщо питання — вигідно чи не вигідно це трейдерам — то трейдерам це не дуже вигідно. Якщо ми говоримо про інтереси держави, то для держави це правильно. Тому що більша кількість лотів — більша конкуренція. Об’єктивно більша! І відповідно з абсолютною впевненістю можна казати, що залізниця отримає найкращу ціну. Тому що конкуренція посилюється”, — сказав він.
Також, за словами С.Корецького, закупівлі пального дрібними партями не провокують появу дрібних і невідомих гравців, оскільки вони на держтендери залізниці чи Міноборони не “ходять”.
“В будь-якому випадку дрібні гравці на такі великі тендері (не принципово: на залізницю, Держрезерв або Міністерство оборони) давно вже не ходять. Тому що посилити такий об’єм кредитування, закупок, мінімальної ціни — це занадто великий ризик для них. Це раз.
Друге. З приводу великих гравців. Я думаю, що ті, хто йдуть, у них не стоїть питання: день чи два менше чи більше по розрахунку за поставлений товар.
Ну а якщо ще відвертіше, то треба віддати належне, що напевно останні 1,5-2 роки в „Укрзалізниці“ з фінансовою дисципліною все відмінно. Тому з приводу заборгованостей, які були в 2012, 2013 році, — таких речей давно-давно вже немає”, — розповів він.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, тендер “УЗ”, в якому перемогла “Трейд Коммодіті”, почали перевіряти.