Так, компанія хоче дозволити користувачам переглядати, обирати та купувати товари безпосередньо через відео. Подібна функція вже тестується на деяких Youtube-каналах. Наразі авторам контенту пропонується використовувати спеціальне програмне забезпечення YouTube для маркування і відстеження товарів з їх роликів.
Зазначається, що станом на зараз ця функція має експериментальний характер, а її деталі не розкриваються.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: СБУ звернулася до Google та Apple стосовно блокування російських мобільних додатків
Як зазначає видання, якщо подібні інструменти все ж будуть інтегровані до відеосервісу, то YouTube може перетворитись на величезний інтернет-каталог, який стане ближче до таких сайтів як Amazon і Alibaba.
Bloomberg пише, що задуматися над таким форматом майданчик змусила пандемія — суто рекламні контракти здебільшого виявилися розірвані, а купувати товари онлайн, навпаки, стали частіше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пандемія: Google буде блокувати рекламу сайтів, які розповсюджують неправдиву інформацію про COVID-19
Раніше YouTube опублікував список заборонених тем, пов’язаних з COVID-19.