"Наш вид діяльності ліцензований. В ліцензійних умовах є пункт про обов’язкове страхування пасажирів, але справа в тому, що у нас контрольні функції належать Держслужба безпеки на транспорті, яка беззуба. Тим більше, 90% таксистів в Україні є нелегалами, тому сьогодні потрапити на таксиста, який вас страхує – дуже складно", - зазначив експерт.
За його словами, служби виклику таксі є, в основному, фірмами-посередниками між таксистами і клієнтами, тому вони теж не несуть ніякої відповідальності.
При цьому він додав, що навіть виклик таксі через відомий американський сервіс не гарантує страхування, оскільки не відповідає за цю сферу. Як пояснив В.Попік, в умовах користування сервісом окремо зазначається, що сервіс не несе ніякої відповідальності за перевезення.
"Це лишається на совісті влади, тому що влада цей процес не контролює. Сервісів багато, вони безвідповідальні, законодавство прописано вкрай погано", - наголосив голова профспілки.
Нагадаємо, з початку 2018-го року на дорогах України сталося понад 122 тисячі дорожньо-транспортних пригод. Майже 20 тисяч — з постраждалими.
Вчора, 26 серпня, у Києві на перетині вулиць Ани-Ахматової та Григоренка через зіткнення автомобіля таксі з легковиком Volkswagen постраждали дві людини.

Більшість пасажирів таксі в Україні не застрахована від ДТП
• 13168 переглядiв
Популярні
Новини по темі
Більшість пасажирів таксі в Україні не застрахована від ДТП
• 13168 переглядiв
За рік у столиці на третину поменшало угонів авто
• 8586 переглядiв
Експерт спрогнозував ціни на пальне
• 17615 переглядiв
Майже 27 тисяч контрактників направлено до ЗСУ за 2018 рік
• 9505 переглядiв
У Міноборони Британії заявили, що Чорне море не належить Росії
• 17502 переглядiв
Омбудсмен попросила ОБСЄ допомогти з відкриттям КПВВ "Золоте"
• 9659 переглядiв
Став відомим претендент на майбутній бій Усика у супертяжах
• 16362 переглядiв
На кордоні брутального водія "євробляхи" спиняли пострілами
• 8992 переглядiв
З будинку прокурора вкрали карабін, патрони і алкоголь
• 15332 переглядiв