"Прокурори обласної прокуратури повідомили про підозру капітану судна у порушенні правил безпеки руху та експлуатації водного транспорту, що створило небезпеку для життя людей (ч. 1 ст. 276 КК України)", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що у листопаді минулого року вантажний танкер під керуванням капітана, перебуваючи в Чорному морі у акваторії порту "Південний", в умовах шторму був зірваний з якоря та, дрейфуючи, сів на мілину поблизу одеського пляжу "Дельфін".
"Так, підозрюваний, в порушення правил безпеки мореплавства та вимог міжнародного свідоцтва про мінімальний склад екіпажу, з командою із 3-х замість 5-ти осіб, незважаючи на втрату одного з якорів, непрацездатність головних двигунів судна, відсутність палива та попередження про погіршення погодних умов, настійливо відмовився від допомоги, чим поставив під загрозу життя членів екіпажу та сторонніх осіб", - зазначається в повідомленні.
Окрім того, за результатами слідства прокурори розпочали кримінальне провадження за фактом можливого порушення статутних правил несення прикордонної служби службовими особами Державної прикордонної служби України.
"Так, прикордонники, незважаючи на встановлення технічної несправності судна у ході його огляду та серйозних порушень в документації, не вжили заходів із затримання танкера та його конвоювання в найближчий порт, що сприяло виникненню аварійної морської події (ч. 1 ст. 419 КК України)", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, танкер-заправник Delfi в сильний шторм вночі 21 листопада 2019 року дрейфував на мілині на узбережжі в районі Одеського порту, після чого 22 листопада 2019 - перекинувся.
Пізніше всі члени екіпажу потерпілого судна були врятовані.
Також нагадаємо, 23 листопада біля місця аварії танкера в Одесі було в 157 разів перевищено вміст нафтопродуктів.
Як повідомляв УНН, за фактом аварії танкера біля берегів Одеси відкрито кримінальне провадження.