У третьому кварталі 2024 року операційний прибуток німецького виробника автомобілів впав на 91% через низку причин, серед яких економічні аспекти та реструктуризація. Але компания Audi сподівається на результати у 202 році, і наразі анонсує нові моделі позашляховиків та універсалів - вперше за 3 роки.
Передає УНН із посиланням на T-Online.
Audi довелося тривалий час боротися з відставанням у модернізації. Крім того 2024 рік підтвердив складнощі з прибутком: падіння на 91% до 106 мільйонів євро через погану економіку та заходи з реструктуризації.
Втім нове модельне портфоліо Audi на 2025 рік намагається привнести ковток свіжого повітря, у тому числі у серію автомобілів преміум-класу.
Найважливіші нововведення 2025 року та наступних років:
A5
Audi змінила назви: електричні серії отримають парне число, двигуни внутрішнього згоряння – непарне. Тобто класичні успішні моделі A4 і A6 у майбутньому стануть A5 і A7. З серією A5 (внутрішньо B10) Audi усуває цифри, які для багатьох є незрозумілими та вказують на різні двигуни.
A6 e-tron
Очікується на початку 2025 року, електричний Audi покликаний поєднати сучасний зовнішній вигляд з традиціями Audi верхнього середнього класу. Седан Sportback пропонує об'єм багажника від 502 до 1 330 літрів, а Avant - до 1 422 літрів. Седан і універсал можуть буксирувати причепи вагою до 2,1 тонни і мають запас ходу щонайменше 627 кілометрів.
Центром управління слугує вигнутий OLED-дисплей. Новий асистент водіння використовує картографічні дані та інформацію з інших автомобілів для підтримки водія.
Q5 та Sportback
Новий Q5 базується на новій технічній платформі PPC і є позашляховиком. Третє покоління Q5 виглядає більш спортивним, ніж його попередники, і з осені 2025 року буде доступне у версії купе Sportback. Усередині мандрівників чекає "цифрова сцена", панорамний дисплей із вигнутим дизайном і технологією OLED, який складається з 11,9-дюймового центрального приладу та 14,5-дюймового мультимедійного дисплея.
Зазначається, що на старті буде доступний дволітровий бензиновий двигун з турбонаддувом або дизельний двигун такого ж об'єму.
Пізніше планується випуск двох гібридів, які можуть проїхати близько 100 кілометрів лише на електриці, пояснюють у компанії.
Автогігант Німеччини оптимізує витрати: радикальні зміни у Volkswagen24.12.24, 14:34
Q6
Q6 e-tron буде доступний у версії хетчбек Sportback. Як і у всіх нових моделях, інтер'єр з безліччю дисплеїв. Багажник об'ємом до 1 373 літрів - на 150 літрів менше, ніж у звичайного Q6. Версія електричного Sportback початкового рівня оснащується 185 кВт/252 к.с. і високовольтною батареєю ємністю 83 кВт-год. Q6 Sportback e-tron Quattro пропонує системну потужність 285 кВт (387 к.с.).
A7
A7 Avant вийде на ринок влітку 2025 року, а через кілька тижнів - седан (Sportback). Найімовірніше, попередній чотирилітровий восьмициліндровий двигун (EA825) буде знято з топових версій. Він поступиться місцем трилітровому V6 з кодом розробки EA839 evo, який є щонайменше не менш потужним.
Q3
Очікується наприкінці 2025 року. У компанії обіцяють, що модель базуватиметься на модульній системі MQB evo для двигунів з поперечним розташуванням. Під капотом працюватимуть тільки чотирициліндрові агрегати. Варіант Sportback піде в серійне виробництво на початку 2026 року.
Q7 та Q4 e-tron
Третє покоління Q7 також очікується у 2026 році. Системи приводу - електрифіковані дизельні та бензинові двигуни, а також гібриди. Ймовірно, будуть подібні до тих, що використовуються в A7.
Q9, наступник A3
Суперпозашляховик Q9 може нарешті з'явитися на дорогах у 2027 році. Ймовірно, це буде остання абсолютно нова модель в історії Audi, яка все ще матиме двигун внутрішнього згоряння під капотом. Q9 в першу чергу призначений для ринків Китаю та США
Honda і Nissan оголосили про початок возз'єднання у спільний холдинг24.12.24, 05:36