Так, найпопулярнішим алкогольним напоєм в Південній Кореї є сожчу. Це — традиційний корейський алкогольний напій. Об’ємна частка спирту в ньому може становити від 13% до 45%. Сочжу виготовляється, в основному з рису, пшениці, картоплі та тапиоки. Частка сожчу на ринку алкогольних напоїв Південної Кореї становить близько 67%. У минулому році продажі напою в роздріб склали 7,7 млрд дол.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці вважають за краще слабоалкогольні напої вітчизняного виробництва
Друге місце в списку належить віскі. Йдеться про віскі шотландського походження. У минулому році на частку напою доводилося 22,2% ринку міцних напоїв Південної Кореї. Жителі країни витратили 2,2 млрд дол., купуючи напій в роздріб.
Замикає трійку найпопулярніших алкогольних напоїв в Південній Кореї горілка. Напій займає 2,1% ринку. У минулому році продажі горілки в роздріб склали 243 млн дол.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соціологи опублікували рейтинг горілчаних марок, які “легко п’ються”
Менш популярні в Південній Кореї такі напої, як: текіла (172 млн дол.), ром (57 млн дол.), джин (51 млн дол.), коньяк (37 млн дол.).
Нагадаємо, як писав УНН, за підсумками 2019 року, Україна експортувала горілки на більш, ніж 50 млн доларів.
При цьому, до ТОП-5 надійних виробників якісної вітчизняної горілки екпертів відносять такі лікеро-горілчані компанії: “Баядера — Груп” (ТМ “Хлібний дар”), “Глобал Спірітс” (УДК) (ТМ “Хортиця”), “ЛВН Лімітед” (ТМ “Немірофф”), ЛГЗ “Прайм” (ТМ “Прайм”, “Житник”, “Малинівка”) і ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Грін Дей”).