Учасниками експерименту стали 120 осіб гетеросексуальної орієнтації. Дослідження проходило в реальних умовах - в барах кампусу університету. Там учасників експерименту попросили пройти комп'ютерний тест.
Під час тесту люди повинні були визначити, чи правильно написана буква "Т" на екрані перед ними, в той час як на ньому одночасно з'являлися фотографії привабливих і менш привабливих осіб. Підсумки експерименту показали, що тверезі учасники більше відволікалися на привабливих осіб, тоді як учасники навіть злегка напідпитку відволікалися як на привабливих, так і на непривабливих осіб.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Держстат підрахував витрати українців на алкогольні напої
За підсумком дослідники прийшли до висновку, що алкоголь змінює сприйняття краси.
"Дослідження також продемонструвало, що, хоча тверезі люди теж відволікаються на привабливих осіб, в стані сп'яніння вони готові приділяти увагу кожному", - відзначили дослідники.
Нагадаємо, раніше вчені зі Школи громадської охорони здоров'я імені Тана Чана при Гарвардському університеті розкрили секрет довголіття. На їхню думку він полягає в правильному харчуванні, відмові від куріння і 150-ти мл алкоголю в день.
Як повідомляв УНН, соціологи визначили переваги вітчизняних споживачів при виборі горілчаної продукції.
Так, наприклад, показнику "п'ється легко" найбільш відповідають бренди "Medoff", "Хлібний дар", "Мороша", "Воздух", "Prime" і "Козацька рада".
Показнику "я б порадив цей бренд друзям" найбільш відповідає горілка "Prime", а показником "найм'якша горілка" - "Medoff", "Воздух", "Мороша", "Перепілка".