ukenru
alkogol-vplivaye-na-spriynyattya-krasi-vcheni

Алкоголь впливає на сприйняття краси - вчені

 • 17402 переглядiв

КИЇВ. 26 лютого. УНН. Алкоголь змінює сприйняття краси. Про це свідчать результати експерименту, проведеного дослідниками з британського Університету Едж-Хілл, передає УНН з посиланням на видання EurekAlert.

Учасниками експерименту стали 120 осіб гетеросексуальної орієнтації. Дослідження проходило в реальних умовах - в барах кампусу університету. Там учасників експерименту попросили пройти комп'ютерний тест.

Під час тесту люди повинні були визначити, чи правильно написана буква "Т" на екрані перед ними, в той час як на ньому одночасно з'являлися фотографії привабливих і менш привабливих осіб. Підсумки експерименту показали, що тверезі учасники більше відволікалися на привабливих осіб, тоді як учасники навіть злегка напідпитку відволікалися як на привабливих, так і на непривабливих осіб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Держстат підрахував витрати українців на алкогольні напої

За підсумком дослідники прийшли до висновку, що алкоголь змінює сприйняття краси.

"Дослідження також продемонструвало, що, хоча тверезі люди теж відволікаються на привабливих осіб, в стані сп'яніння вони готові приділяти увагу кожному", - відзначили дослідники.

Нагадаємо, раніше вчені зі Школи громадської охорони здоров'я імені Тана Чана при Гарвардському університеті розкрили секрет довголіття. На їхню думку він полягає в правильному харчуванні, відмові від куріння і 150-ти мл алкоголю в день.

Як повідомляв УНН, соціологи визначили переваги вітчизняних споживачів при виборі горілчаної продукції.

Так, наприклад, показнику "п'ється легко" найбільш відповідають бренди "Medoff", "Хлібний дар", "Мороша", "Воздух", "Prime" і "Козацька рада".

Показнику "я б порадив цей бренд друзям" найбільш відповідає горілка "Prime", а показником "найм'якша горілка" - "Medoff", "Воздух", "Мороша", "Перепілка".

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу