За його словами, цей законопроект не передбачає втрату державою контролю над українською ГТС в будь-якому вигляді.
Коболєв таким чином прокоментував інформацію, яку некоректно інтерпретували у ЗМІ, щодо доцільності зберегти діючу норму Закону, яка дозволяє виключно за згодою українського парламенту, залишити можливість залучення партнера в акціонерний капітал оператора ГТС в розмірі менше контрольного (до 49%). Не в ГТС, яка була і залишається державною.
Ця норма була запроваджена в 2015 році. По своїй суті вона не змінила status quo - і ГТС, і її оператор були і знаходяться під контролем держави. Заборона на приватизацію ГТС залишилась в силі, повідомив глава "Нафтогазу".
Як наголосив Коболєв, змінилось інше - ставлення закордонних (в першу чергу європейських та американських) партнерів. "Ми продемонстрували готовність до цивілізованого та прагматичного діалогу. Такого самого, як вже давно демонструє Газпром - в акціонерному капіталі першого Північного потоку 49% належить іноземним компаніям. І саме цим аргументом європейські компанії часто пояснюють свою готовність підтримати Північний потік 2", написав очільник "Нафтогазу".
"Ми не можемо відмовляти нашим міжнародним партнерам навіть в теоретичній можливості стати нашими партнерами в бізнесі. Це не тільки не розумно, це ще й шкідливо. Раптом нам хочуть запропонувати 300 млрд євро", додав він.
Нагадаємо, у “Нафтогазі” розповіли про обговорення анбандлінгу профільним комітетом ВР.