Деталі
Служба WhatsApp повідомила, що 95% цих користувачів були заблоковані за порушення обмежень на кількість разів, коли повідомлення можуть бути переадресовані в Індії.
Заяви були зроблені WhatsApp в своєму першому щомісячному звіті про відповідність спірним новим ІТ-правилам Індії.
Індія - найбільший ринок WhatsApp з близько 400 мільйонами користувачів.
Служба обміну повідомленнями, що належить Facebook, заявила, що її "головна мета" - запобігти масовій розсилці шкідливих або небажаних повідомлень обліковими записами в Індії.
Повідомляється, що за допомогою передової технології машинного навчання WhatsApp щомісяця блокує близько восьми мільйонів облікових записів по всьому світу.
В одній тільки Індії в період з 15 травня по 15 червня були заблоковані два мільйони облікових записів, які відправляють "високий і ненормальний обсяг повідомлень".
Доповнення
Додаток, що належить Facebook, часто виявляється в центрі обговорення поширення дезінформації та фейкових новин в Індії. Повідомлення і відео, поширювані масово, у минулому провокували масове насильство в Індії, навіть приводячи до загибелі людей.
Компанія заявила, що крім реагування на скарги користувачів і вжиття заходів щодо них через канал розгляду скарг WhatsApp, розгорнула власні інструменти для запобігання зловживанням на платформі.
Керівні принципи, оголошені в Індії в лютому і які набули чинності в травні, спрямовані на регулювання контенту в соціальних мережах і на потокових платформах і викликають серйозну заклопотаність з приводу свободи слова та конфіденційності користувачів.
Критики кажуть, що вони наділяють уряд і правоохоронні органи повноваженнями видаляти широкий спектр контенту в Інтернеті.
Окрім WhatsApp, платформа мікроблогів Twitter, веб-сайт Google і гігант соціальних мереж Facebook вже опублікували свої звіти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WhatsApp подає в суд на уряд Індії: нові правила для медіа означають кінець конфіденційності