"Продовжують витрачати кошти на рекламні повідомлення сторінки районних адміністрацій міста, наприклад, Адміністрація Київського району Харківської міської ради за місяць витратила 180 дол. Рекламні повідомлення стосувалися анонсів зустрічей Ігоря Терехова", - відзначили в Опорі.
Координатор спостереження за виборами в Харківській області Микола Зінченко в коментарі УНН зазначив, що в цьому є ознаки використання адміністративного ресурсу.
Цитата:
"Не факт, що ці гроші бюджетні, але саме використання груп з назвами адміністрацій - у цьому є ознаки використання адміністративного ресурсу. Але при цьому Терехов ще не зареєстрований кандидат, тому ми не можемо говорити про те, що тут є порушення законодавства, лише порушення будь-яких базових принципів виборчого процесу, але не закону", - прокоментував він.
Координатор додає, що хоч Терехов і не є зареєстрованим кандидатом, ця реклама має все-таки ознаки агітації.
"Сторінка, яка належить адміністрації, рекламує зустрічі потенційного кандидата. Тим більше самі зображення прізвища Терехов, якщо не помиляюся, на всіх картинках йдуть з маленькою галочкою за типом того, як голосувати в бюлетенях, тому можемо говорити, що в цьому є ознаки агітації", - додав Зінченко.
У контексті
17 грудня минулого року стало відомо про смерть Геннадія Кернеса. Востаннє його бачили на публіці в серпні. Однак протягом усього часу близькі Кернеса запевняли, що він живий, а Терехов навіть заявив, що він переміг коронавірус і йде на поправку. Однак, нічого подібного не сталося, а невдовзі після звістки про смерть Кернеса з'явилася флешка нібито з його електронним підписом, завдяки якій Терехов тимчасово зайняв крісло мера. За однією з версій, підпис підроблений і зроблений уже після смерті Геннадія Кернеса.
Нового мера Харкова жителі міста будуть обирати в жовтні.