ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Несправний карданний вал: як токсичне ставлення Scania до українських партнерів гальмує шведські вантажівки
Деталі
Так, в АМКУ відмову конкретної відповіді аргументували тим, що запитувана кореспондентами УНН інформація належить до службової.
Одночасно з цим в Антимонопольному комітеті зазначили, що ринкове дослідження становища “Scania Україна” все ще триває.
Цитата
“За результатами дослідження, у разі виявлення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Комітетом буде вжито заходів відповідно до чинного законодавства України”, — повідомили в АМКУ у відповідь на запит журналіста УНН.
Контекст
Антимонопольний комітет у судовому порядку був зобов’язаний повторно розглянути заяву колишнього дилера “Журавлини” про можливі ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку Scania Україна. Натомість — АМКУ розпочав безстрокове дослідження становища Scania Україна на ринку вантажних автомобілів.
За словами власника українського підприємства “Журавлина” Олега Політила, внаслідок агресивної та експансивної політики Scania Україна, незалежні дилери в Одесі та Львові припинили діяльність, а київський (“Проскан”) і сарненський (“Журавлина”) дилери, хоч фактично й припинили діяльність, але продовжують відстоювати свої права в судових спорах із представництвом шведського гіганта.
Варто додати
Ексдержавна уповноважена АМКУ Агія Загребельська вбачає у початку безстрокового дослідження ринку вантажних автомобілів злочинну бездіяльність і спробу затягування розгляду заяви компанія “Журавлина” з боку єдиного антимонопольного державного органу.
Таким чином колишній український партнер “Журавлина” є заручником бездіяльності АМКУ, адже лише після отримання висновку є можливість оскаржувати його в судовому порядку.
“Але АМКУ жодного висновку не надає і тягне час, що свідчить про те, як на мене, що у посадовців у Комітеті є певна зацікавленість в тому, щоб цю справу не доводити до логічного завершення”, — підсумувала Агія Загребельська.