Цитата
"Ще ніколи кожен член команди Укрпошти (ну і звісно я) не отримували стільки замовлень придбати марку зі всього світу. Я пишаюсь, що вона стала символом країни, символом супротиву ворогу, а до символів треба ставитись обережно. Станом на сьогодні продано практично 50% від тиражу в 1 мільйон марок", - зазначив голова Укрпошти.
Деталі
З його слів, "ні – ми не будемо додруковувати тираж. Він залишиться 1 мільйон марок. Тож кожна марка буде історичною".
"Щоб вистачило максимальній кількості людей і щоб зменшити спекуляції я прийняв наступні рішення:
a. Відсьогодні, продаж марок у відділеннях здійснюється не більше ніж 5 листів (в 1 листі 6 марок) в одні руки будь якого номіналу.
b. Ми скасовуємо всі замовлення в інтернет магазині, де найбільше було на 38000 марок. Всі, хто замовив, отримають повідомлення і зможуть заказати знову, але не більше ніж 3 листа на 1 замовлення. Багато замовлень з однієї адреси будуть блокуватись. Для цього ми запустимо новий, зручний інтернет магазин цього тижня. Тож не спішить купувати десь по 3000+", - зазначив голова Укрпошти.
За його словами, "сьогодні марка буде продаватись у всіх обласних центрах України (крім Херсону, Криму, та Луганської області – для яких ми доречи залишили резерв) поки є запас. В Києві продаж почнеться на Хрещатик, 22 у 11:30 у магазині та у великому залі, щоб швидше опрацьовувати всі замовлення".
Доповнення
Поштову марку "русский военный корабль, иди нах*й!" ввели в обіг 12 квітня.
Цей вислів — відповідь українського прикордонника Романа Грибова з острова Зміїний російському кораблю на пропозицію здатися в день вторгнення військ рф в Україну, 24 лютого.
Наприкінці березня Роман повернувся із російського полону на Черкащину.
13 квітня ЗСУ влучили двома ракетами "Нептун" у російський крейсер "москва" — саме той, який послав прикордонник. Зрештою корабель затонув.