“Згадуваність виборів: 8,3 млн. Основна активність — Facebook і Twitter (65%), пости і репости”, — йдеться в повідомленні компанії.
За її даними, кандидата Володимира Зеленського користувачі згадали 4,2 млн разів, а його опонента Петра Порошенка — 4,1 млн разів. При підрахунку даних враховувалися повідомлення в Twitter, “Вконтакте”, “Одноклассники”, Facebook, Instagram, YouTube, LiveJournal, форумах і блогах російськомовного сегменту.
Крім того, в Медіалогії відзначили, що згадуваність виборів в російськомовних ЗМІ склала 204,3 тисячі. Про Порошенко написали 141,4 тисяч разів, а про Зеленський — 133,7 тисяч разів.
Раніше компанія повідомляла, що передвиборні дебати кандидатів були згадані в соцмережах майже 600 тисяч разів, а кількість згадок в день виборів 21 квітня перевищила 400 тисяч.
Як повідомляв УНН, Тереза Мей слідом за Меркель і Столтенбергом запросила Зеленського у гості.