Деталі
Заборона владою Норвегії так званої таргетованої реклами триватиме три місяці, починаючи з 4 серпня. Facebook та Instagram зможуть показувати людям рекламу лише на основі інформації, яку користувачі вказують у розділі "Про себе" у своїх профілях.
Рекламна практика Meta у Facebook та Instagram наразі передбачає «обробку приватних і конфіденційних персональних даних за допомогою дуже непрозорих і нав’язливих операцій моніторингу та профілювання», – написало норвезьке агентство Datatilsynet.
Якщо Meta не виконає наказ, їй загрожуватимуть щоденні штрафи в розмірі 1 мільйона норвезьких крон, тобто близько 100 тисяч доларів.
Тимчасова заборона може бути скасована, якщо Meta знайде спосіб легально обробляти персональні дані і надасть користувачам право відмовитися від таргетованої реклами, заснованої на відстеженні, йдеться в наказі.
Додамо
Обмеження запровадили після того, як 4 липня Суд ЄС постановив, що Meta незаконно збирала дані людей, щоб таргетувати рекламу без їхньої прямої згоди і на основі "законного інтересу" фірми. Наразі Meta також перебуває під пильною увагою Ірландської комісії із захисту даних, у січні компанію оштрафували на суму майже 430 мільйонів доларів за порушення приватності європейців. Meta подала апеляцію на це рішення.
Норвезький регулятор став першим європейським органом з питань захисту персональних даних, який суворо обмежив діяльність Meta, засновану на даних, після рішення вищого суду ЄС.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ілон Маск заявив, що навчатиме свою модель штучного інтелекту постами у Twitter