Цитата:
"До речі, стосовно можливості певної профілізації… Це більше старша профільна школа, але коли я був на нагородженні Global Teacher Prize ми говорили про те, що, особливо у старшій школі варто передбачити такі речі, які б давали можливість, наприклад, учню сконцентруватись, умовно кажучи, не на всіх 18 предметах, а обирати окремо 8-9, які будуть на оцінку, а інші – залік/незалік", - сказав Шкарлет.
Деталі
Зі слів міністра, на сьогодні такі концепти розглядаються його відомством - питання лише в переведенні бальної системи в атестат: залік/незалік – це повні 12 балів, або 8 балів, або інша оцінка.
"Сьогодні є в цьому напрямку дискусія, але ми і це розглядаємо для того, щоб суттєво розвантажити дитину і зробити дійсно профіль, 8-9 предметів, суто профільних за вибором учнів або батьків, і в тому контексті буде старша профільна школа чітко зреалізована", - додав він.
Варто нагадати
Раніше Шкарлет назвав основні цілі, над якими зосередиться МОН у 2021 році.
Зокрема, це :
— затвердити Типову освітню програму для 5-9 класів, яка відповідатиме Державному стандарту базової загальної середньої освіти;
— продовжити реалізацію програми “Спроможна школа для кращих результатів” (1 млрд грн закладено до Державного бюджету-2021);
— працювати над підвищенням оплати праці для освітян;
— запровадити педагогічну інтернатуру.