Новорічний марш за незалежність зібрав близько 5,8 тис. громадян, також закликав до боротьби з репресіями та поновлення призупинених демократичних реформ.
Зазначається, що протягом минулого року з Гонконгу надходили численні повідомлення про порушення місцевої автономії китайською владою, політичні переслідування, заборону незалежницьких партій, висилку західних журналістів та виборчі обмеження.
"Дивлячись на рік, що минув, це був дуже поганий рік… Верховенство права у Гонконзі занепадає", - розповів один з організаторів маршу Джимі Шам.
"Будуть подальші переслідування на рух за незалежність Гонконгу, але він виросте і окріпне", - розповіла лідер руху Баггіо Леунг, зазначаючи, що її соратникам перед маршем погрожували місцеві бандити.
Колишня британська колонія перейшла під владу Китаю у 1997 році за формулою "одна країна, дві системи", що дозволяла Гонконгу зберегти за собою суттєву самостійність. Китай вважає Гонконг невід’ємною частиною своєї території та вважає сепаратистів загрозою для національного суверенітету, не дивлячись на те, що рух за самостійність у Гонконзі не дуже популярний.
Як повідомляв УНН, 7 грудня КНР і США зробили заяву, що їм вдасться протягом наступних 90 днів укласти угоду з торгівлі.
Переговори США і КНР із питань торгівлі були припинені у середині вересня, коли була скасована поїздка китайської делегації на чолі з віце-прем’єром Держради Лю Хе в Вашингтон у відповідь на введення адміністрацією президента США Дональда Трампа підвищених мит на імпорт з Китаю.
З 24 вересня в США ввів мита у 10% на ввезені з КНР товари, загальна вартість яких оцінюється в 200 млрд доларів. Китай відповів митами обсягом від 5% до 10% на імпорт з США на суму 60 млрд доларів. Трамп при цьому висловив намір приступити до нового етапу реалізації обмежувальних заходів, а якщо Пекін вирішить піти на відповідні кроки, ввести додаткові тарифи стосовно китайських товарів і послуг.
Президент США також заявив, що його адміністрація вивчає питання про введення 25-відсоткового мита на імпорт легкових машин для захисту американської автомобільної промисловості.