Він уточнив, що контроль з боку влади необхідний “як мінімум у чотирьох сферах”, що стосуються його компанії, — це “виборчий процес, політичні дискусії, захист і перенесення даних”. При цьому він підкреслив, що зі свого боку Facebook має намір докладати максимум зусиль до того, щоб не допускати втручання в політичний процес.
“З боку держави має бути більше контролю і рекомендацій щодо того, якщо взяти за приклад політичну рекламу, який дискурс повинен бути допустимий. Де провести межу, коли ми говоримо про свободу вираження, яка в тому числі може завдати шкоди”, — вказав Цукерберг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Twitter заборонив рекламу державних ЗМІ
“Ми б хотіли, щоб приватні компанії не брали таку кількість впливових рішень в сфері соціальної рівності без втручання демократичних процесів”, — сказав глава Facebook.
Раніше Цукерберг висловлювався за збереження в соцмережі можливості розміщувати політичну рекламу. На його думку, така реклама важлива, особливо для регіональних політиків і правозахисних організацій, яким в ЗМІ приділено недостатньо уваги. Він, зокрема, стверджував, що Facebook витрачає мільярди на безпеку контенту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський поділився фотографією з Цукербергом