Деталі
Труханов повідомив, що аналогічну можливість зараз також розглядають у Миколаєві.
"У Миколаєві дорожня мережа поки в поганому стані, тому вони сподіваються таким чином вирішити проблему, отримавши додаткові надходження від вантажівок. Одеса також витрачає на ямковий ремонт колосальні кошти", - зазначив мер.
За словами заступника мера Одеси Сергія Тетюхіна, в Одесу щорічно заїжджають понад 400 тисяч фур, які в основному направляються в порт і в середньому проїжджають по місту близько 20 кілометрів дорогами, на ямковий ремонт яких мерії потім доводиться витрачати від 200 до 220 мільйонів гривень. Розмір же щорічних відрахувань порту до міського бюджету не перевищує 180 мільйонів.
"Таким чином, ми просто дотуємо роботу порту", - сказав Тетюхін.
Труханов повідомив, що ставив перед Кабміном питання про відрахування місту від 30 до 50% портових зборів, щоб за ці кошти обслуговувати транспортну інфраструктуру, проте, в Міністерстві фінансів відповіли відмовою.
Відзначимо, що в квітні фірма "Ростдорстрой", яку пов'язують з Трухановим, приступила до роботи з прокладання нової дороги, яка з'єднає територію Одеського морського торгового порту і дорогу М-28 Одеса — Південне. 5,3 кілометра автодороги будуть побудовані з цементобетонним дорожнім покриттям за посиленою технологією і будуть організовані дві смуги руху. Сенс нової гілки полягає в тому, щоб великовантажний транспорт в порт йшов, минаючи житлову зону.