Cybertruck не відповідає стандартам безпеки Європи, оскільки на континенті регламент забороняє виступаючі краї автомобіля - кузов має бути заокруглений щонайменше на 3,2 міліметра. Досягти такої форми в Cybertruck поки що неможливо, зазначає віце-президент Tesla Ларс Мораві. Про це пише французький тижневик Le Point, передає УНН.
Деталі
Одни з найбільш продаваних електромобілей у світі, втім європейські стандарти безпеки є справжнім викликом для впровадження Cybertruck на Старому Континенті. Викликає питання його форма, а також велика маса, можлива низька схильність до деформації у разі удару.
Щодо форми - європейські норми вимагають закруглення 3,2 міліметра на виступаючих частинах. Щоб перетнути Атлантику, Cybertruck мав би змінити свій зовнішній вигляд, але це ставить під сумнів саму концепцію автомобіля.
На жаль, на листі нержавіючої сталі товщиною 1,4 міліметра такого заокруглення неможливо
Чи захоче Tesla адаптувати кузов Cybertruck для Європи? Низький обсяг продажів, пов’язаний із ціною, розміром і водійськими правами, говорить про протилежне, пишуть у спеціалізованих автомобільних ЗМІ.
Ще одне питаннях: кібертранспортер також стикається з іншою перешкодою у вигляді відверто поганих стандартів краш-тестів. Порівняно з Ford F-150, він викликає питання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стартап Ілона Маска у галузі ШІ прагне залучити 1 мільярд доларів
Автомобіль настільки жорсткий, що ледве згинається при зіткненні зі стіною на швидкості 56 км/год, але з силою кидає в неї пасажирів, яких він повинен захищати. Точнісінько як у машині до 1970 року. Європейські стандарти вже давно вимагають, щоб автомобіль мав деформуючі зони спереду і ззаду. Вони допомагають поглинати кінетичну енергію в разі зіткнення і в поєднанні з ременем безпеки та подушкою безпеки зменшують вплив на тіла тих, кого перевозять.
Кар'єра Cybertruck очевидно поки що не проходить через Європу, але решти планети має бути достатньо, щоб забезпечити його успіх, пише lepoint.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla програла суд у Швеції на тлі страйку працівників свого заводу