Згідно з інформацією видання, в супермаркеті запустили продаж Великодніх шоколадних наборів із трьох каченят вартістю 8 фунтів. Фігурки з білого і молочного шоколаду називалися "хрустка" (crispy) і "повітряна" (fluffy). Каченя з темного шоколаду було підписана словом "бридке" (ugly), що співзвучно англійській назві казки "Гидке каченя" - "The Ugly Duckling". У пісні за мотивами казки згадувалось негарне каченя з коричневими пір'ям, яке згодом перетворився на красивого лебедя.
Шоколадні набори були на деякий час вилучені з продажу для переоформлення упаковки вже без використання написів, які здалися клієнтам образливими.
Варто зазначити, щo поява набору на полицях магазинів викликала дискусію в соціальних мережах. Але більість людeй розкритикували нe мережу cупepмapкeтів, a тих пoкупців, котрі вбачали у назві каченят расизм.
Раніше УНН повідомляв, що Dolce & Gabbana звинуватили в расизмі через рекламний ролик в соціальних мережах.