“Украерорух” — одне із підприємств, що має певні фінансові потоки та монопольне значення на ринку. І ситуація, що склалася на підприємстві, є типовою для таких структур. Деталей справи я не вивчав, але можу сказати, що такі конфлікти відбуваються завжди, коли та чи інша профспілка стає інструментом у чиїхось руках, чи у руках якоїсь політсили, для досягнення певних цілей“, — сказав він.
Нагадаємо, що в “Украерорусі” вже більше, ніж півроку триває управлінська криза.
Колектив підприємства вимагає відставки чинного керівництва, проте у профільному міністерстві інфраструктури доводи та вимоги співробітників не чують.
Трудова конференція ДП вже двічі висловила недовіру директору “Украероруху” Дмитру Бабейчуку. Після першого такого рішення, у грудні 2017 року, міністр інфраструктури Володимир Омелян призначив проведення фінансового аудиту підприємства. На основі його результатів, чиновники від влади обіцяли прийняти відповідні кадрові рішення, однак, вже 4 місяці поспіль у МІУ висновки аудиту приховують. Жодних кадрових рішень, відповідно, теж не приймають.
Натомість були спроби переписати Статут “Украероруху”. Відповідну вказівку надав заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк своїм наказом.
Тоді, у відомстві так і не змогли пояснити, навіщо їм знадобилося переписувати Статут ДП на час відсутності постійного керівництва підприємства (Д. Бабейчук в цей період перебував на тривалому лікарняному).
Зауважимо, що деякі ЗМІ зробили припущення про наявність інтересів у нардепа Бурбака щодо ДП “Украерорух”.
“Особистий помічник народного депутата (Бурбака — ред.) — Юрій Гірман — сьогодні приставлений до діючого в.о. директора „Украероруху“ Олександра Даценко. Та й сам Даценко на час лікарняного директора Дмитра Бабейчука, був призначений керувати підприємством за особистим погодженням Бурбака із заступником міністра інфраструктури Юрієм Лавренюком”, — повідомило видання “Знай.юа” наприкінці лютого поточного року.
Нагадаємо, 17 травня в “Украерорусі” повідомили про можливість проведення страйку, у разі якщо їх вимоги до МІУ не будуть виконані.
Зокрема, глава Ради підприємства Кирило Поліщук повідомив, що колектив “Украероруху” прийняв рішення про початок трудового спору (конфлікту) з Міністерством інфраструктури України. А така ситуація може обернутися протестами співробітників. Так, можливість страйків передбачена законом, у разі не можливості вирішити трудовий конфлікт мирним шляхом.