Хто ремонтує?
Є кілька варіантів. Перший - це офіційні сервісні центри Apple. Сюди варто звертатися, якщо пристрій перебуває на гарантії. Не гарантійний ремонт в офіційному центрі може коштувати недешево, та й фахівці центрів беруться далеко не за кожен випадок.
Другий варіант - неспеціалізовані майстерні та ремонтники-самоучки, які беруться за будь-які завдання, але не гарантують результат. Їх послуги, як правило, коштують дешевше, але є ризик, що некваліфіковані працівники доламають те, що ще працює, або просто витратять Ваш час, так і не виконавши ремонт.
Третій варіант - оптимальний. Це центри, які спеціалізуються на ремонті техніки Apple, але не є офіційними підрозділами виробника. Один з таких - сервісний центр MR.FIX. Про переваги таких сервісних центрів поговоримо докладніше.
Чому варто звертатися саме в такі центри?
По-перше, у згаданому сервісному центрі працюють специ з багаторічним досвідом діагностики та ремонту саме "яблучної" техніки. Центр працює з 2010 року, і за цей час через його фахівців пройшло 30 000 успішно відремонтованих пристроїв.
По-друге, у центру є свої постачальники комплектуючих, як і запаси затребуваних витратних матеріалів на зразок скла, екранів, тачскрінів і тому подібних запчастин на складі. Так що, у більшості випадків ремонт вдається здійснити в стислі терміни, без необхідності чекати, поки деталі доставлять до майстерні.
По-третє, майстри сервісного центру дають гарантії на роботу і запчастини. Це означає, що відремонтований iPhone або Macbook будуть працювати, як годинник, а їх користувач не буде непокоїтися про можливі несправності.
Нарешті, варто відзначити і прозорі умови співпраці з клієнтами. Це і безплатна діагностика пристрою, і узгодження вартості будь-яких ремонтних маніпуляцій, і зрозумілий прейскурант.