За його словами, у Києві – засилля політичної реклами. Місто перенасичене агітацією від різних партій, але найбільше – від партії "УДАР" Віталія Кличка.
"Не оминув своєї участі і "міст Кличка" у Києві. Погода чудова, народу тьма і агітатори на мосту лише від УДАРу. Ну, воно і правильно. Міст Кличка і агітатори лише його. Нєфіг шастать.
У центрі лише намет Пальчевського й засилля УДАРу. Біля Михайлівського собору за рогом, де нікого не має скромно стояв намет ЄСу. І все.
Схоже адмінресурс ніхто не відміняв. Але воно по-іншому і бути не могло: мер у нас давній відтак і методи агітації не можуть бути новими чи іншими. Не може бути й нового управління містом, не може бути і нового підходу до організації роботи усіх служб Києва", - пише Клочок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За прогнозами букмекерів до другого туру з Кличком виходить Верещук
Поряд з цим, у місті немає жодного намету від партії "Слуга народу", додав фахівець. Від імені кандидата у мери Києва Ірини Верещук агітацію ніхто не роздає, каже Клочок.
"Певно зміни влади в Києві не дуже бажають ті, хто контролює місто. Старі схеми, старі контакти старі й усталені практики, стомлені мости – усіх все влаштовує. Ну, якщо не всіх, то тих хто в Києві керує – то точно", - додав експерт.
Політолог не певен, що кияни легко відмовляться від звичного, прогнозованого вчорашнього мера.
"Для цього потрібен ще певний час та кілька набитих шишок на лобі. Потрібен холодний душ.
А нове завжди сприймається важко. Кличко - це вчора. Верещук - це завтра. Думати про завтра, складно й важко. Це не просто. Інколи некомфортно", - резюмував він.
Зауважимо, за словами політолога Руслана Бортника, за період під керівництвом Кличка, Київ втратив свій статус провідного міста країни, його обійшли і Харків і Одеса. А сам мер більшу частину зі своїх обіцянок так і не зміг реалізувати. Тому, Кличко можна вважати мером епохи деградації столиці, підкреслює експерт.