Деталі
Так, Scania Україна у 2018 році звернулись до Господарського суду міста Києва з позовом до київського дилера “Проскан” про розірвання договору, укладеного у 2007 році. Позов обґрунтовано тим, що українська компанія не виконує належним чином умови договору. У відповідь український дилер подав зустрічний позов на стягнення зі Scania Україна майже 170 млн грн.
Наразі Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз розглядається копії актів виконаних робіт у кількості 7 томів на 1 750 аркушах і копії видаткових накладних у кількості 18 томів на 4 345 аркушах. А компанія “Проскан”, хоч і продовжує відстоювати свої інтереси у суді, припинила існування та визнана банкрутом. Журналістам УНН у компанії відповіли, що утримаються від коментарів на час проведення судового процесу. Не виключено, що у “Проскан” таким чином намагаються уникнути появи можливого тиску на судовий процес у засобах масової інформації, як це сталося у випадку з судом Scania Україна проти “Журавлини”, який вже тричі переносили.
Українська “Журавлина” проти Scania Україна: причина
До публічної заяви колишнього виконавчого директора Андреаса Пуеккера ситуація у пресі висвітлювалась лише з боку інтересів шведського імпортера вантажівок.
Як з’ясував УНН, за розтиражованою версією Scania Україна, причиною для розриву договору з “Журавлиною” стали нібито не дотримання українською компанією умов договору про співпрацю.
Примітно, що саме колишній виконавчий директор Scania Україна Андреас Пуеккер у заяві публічно засудив дії своїх ексколег, а також назвав неправдивою та однобокою інформацію в пресі, яка наносить шкоду репутації українській компанії. Він наголосив, що “Журавлина” завжди відповідала високим стандартам Scania і була найкращим сервісним центром в Україні. За словами Пуеккера, причиною конфлікту та подальших судових позовів шведського імпортера з українським дилером “Журавлина” стали нові невигідні умови контракту для українських дилерів і тиск з боку тодішнього керівництва Scania Україна.
УНН підготував запит на шведського імпортера Scania Україна з проханням пояснити, в чому полягає порушення умов контракту українськими компаніями “Журавлина” та “Проскан”.
Доповнення
Нагадаємо, ексголова Scania Україна виступив на захист українців у конфлікті проти шведського імпортера вантажівок.