Цитата
“Вони не тільки не хочуть і не можуть реформувати галузь, вони навіть нездатні управляти нею. За таких умов, коли практично зруйновано основи, на яких тримається залізничний транспорт, „УЗ“ приречено, а сподівання на те, що механізми корпоративного управління виправлять ситуацію, є недалекоглядним, м’яко кажучи, а, можливо, і безвідповідальним”, — пише Гришина.
Ефективність поточного складу правління “Укрзалізниці” вивчала парламентська ТСК, продовжила глава ТСК.
“ТСК констатувала, що поточний склад правління — це не команда професіоналів однодумців, яка цілеспрямовано працює на користь „УЗ“ та національної економіки, а розрізнений набір дилетантів в залізничній сфері, які є висуванцями певних „впливових сил“ та за дуже велику винагороду відстоюють їх інтереси, руйнуючи стратегічну для держави галузь”, — додала вона.
В якості прикладу Гришина розповіла про роботу профільних директоратів підприємства. Таких в штаті “Укрзалізниці” 12 посад, і вони повністю дублюють роботу членів правління підприємства, інформує нардеп.
“Саме так розмивається відповідальність, створюється надлишкова ланка і в без цього заплутаній системі управління. Наприклад, член правління Франтішек Буреш у своєму безпосередньому підпорядкуванні має функціональну вертикаль з інженерно-технічного забезпечення, яку очолює директор з інженерно-технічного забезпечення.
За умови такої нікчемної роботи та її наслідків голова та члени правління отримували останні два роки крім високих, призначених акціонером окладів, значні винагороди, премії та фінансову допомогу. Усього майже 66 млн грн”, — пише Гришина.
Тож, парламентарі закликали Кабмін прискорити процес зміни керівництва підприємства.
“Як голова ТСК вкотре звертаюся до Прем’єр-міністра Денис Шмигаль з проханням прискорити процес зміни керівництва УЗ, оскільки саме акціонер несе за це основну відповідальність! А тепер ще й рішення РНБО є! Виконуйте, чекати більше не можна!”, — резюмувала вона.
Доповнення
Минулого року “УЗ” отримала рекордний збиток − 12 млрд грн. У січні у ВР створена ТСК з питань оцінки критичного стану “УЗ” під головуванням нардепа від “Слуги народу” Юлії Гришиної. За підсумками піврічної роботи У ТСК повідомили, що головна проблема залізниці — кадри і корупція.