Акцію було проведено напередодні Всесвітнього дня донора крові, що відзначається 14 червня. Загалом вдалось зібрати близько 27 літрів крові.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДТЕК, АТБ, МХП: опубліковано рейтинг найбільш впізнаваних благодійників
Цитата
“Захід проводиться на підприємстві вже третій рік поспіль. Цьогоріч до акції долучилися понад 70 осіб: співробітники "Агрофорту“, представники місцевого бізнесу та небайдужі жителі громади. 56 осіб із заявлених стали донорами, а це в подальшому 168 врятованих життів”, — розповіли у компанії.
Також в “Агрофорті” розповіли про важливість проведення подібних акцій та їх користь як для донорів, так і для потребуючих пацієнтів.
“Кров складається з еритроцитів, лейкоцитів, тромбоцитів і плазми. При обробці крові використовують майже всі компоненти. Так, кров одного донора може допомогти трьом пацієнтам або врятувати три життя.
Донорство корисне для здоров’я: оновлюється кровоносне русло, збільшується стійкість організму до стресових ситуацій, підвищується імунітет. Жінки можуть здавати кров 5 разів у рік, чоловіки — 6 разів. Це знижує ризик виникнення серцево-судинної патології, ризик підвищення ліпідів, холестерину в крові. Люди, які регулярно здають кров, більш енергійні та живуть в середньому на 5 років довше”, — уточнили в компанії.
Довідка
МХП — провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії — Юрій Косюк.