ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Біткойн виріс до рекордного рівня
"Багато продавців, які реалізують свої товари за допомогою електронної комерції, не надають потрібної інформації на своїх сайтах. Наприклад, в 2016 році у нас було дуже багато скарг, і якщо говорити про задоволення скарг наших споживачів, то були звернення громадян з приводу порушення законодавства про захист прав споживачів при купівлі товарів і послуг в інтернет-магазинах, то задовольнити ми могли менше 1%", - розповіла Л.Стиренко.
Вона пояснила, що це відбувається через те, що є прогалини в законодавстві, а також і те, що коли людина щось купує, то рідко звертає увагу на наявність документів, які видають.
У Держспоживслужбі нагадали, що близько половини скарг громадян, які надходять до Держпродспоживслужби, стосуються інтернет-торгівлі: якості товарів і послуг, неможливості повернення неякісної продукції і гарантійного обслуговування.