Він наголосив на тому, що експорт української продукції до ЄС "відкриває двері" також в інші країни. Присутність євросписку - це велика перевага у діяльності на ринках третіх країн, зазначає Лапа.
"Це також можливість на корпоративному та державному рівнях забезпечити стандарти харчової безпечності, тому що ми сприймаємо європейське законодавство як такий певний "бенчмарк" ("орієнтир", "еталон" - ред.), і у формуванні політики, і бізнес-практики. І якщо говорити про цей посткризовий період, я думаю, що європейський ринок - це один із визначних і ключових факторів, який дозволив компенсувати втрату російського ринку після початку воєнних дій. Якщо аналізувати ринок ЄС по молочній продукції, то я думаю, що обвал цін на продукти був би набагато різкішим", - сказав Лапа.
Він акцентує, що ринок ЄС не простий, зі складними вимогами і законами, але він "працює за правилами і це надзвичайно позитивна історія".