Київстар розпочав процедуру компенсації, абонентам, які постраждали від хакерської атаки на оператора мобільного зв'язку минулого тижня. Про це з посиланням на пресслужбу оператора передає УНН.
Деталі
У компанії наголошують, що скасовують наступну плату за тариф, "щоб подякувати за довіру" українцям.
Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом
Зокрема в абонентів, які користуються:
- передплаченим тарифом, не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися після 22.12.2023
- контрактом, не зніматиметься плата за тариф, яка мала щоденно зніматися з 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно)
Крім того, у користувачів тарифу домашнього інтернету та тарифу "Все разом" не зніматиметься плата, яка мала планово знятися 01.01.2024.
Доповнення
З 22 грудня абоненти Київстар почали отримувати повідомлення про те, що мобільний оператор скасовує щоденну плату за тарифом на період з 22.12.2023 по 21.01.24 включно та надає звичайний пакет послуг.
Нагадаємо
У "Київстарі" заявили, що через технічний збій у мережі виникли проблеми з доступом до мобільного зв’язку та інтернету. Згодом "Київстар" пояснив масштабний збій потужною хакерською атакою.