Деталі
Судовий розгляд ініціювали юристи-екологи ClientEarth та представники кампанії Fossielvrij NL.
“Нідерландська авіакомпанія KLM постане перед судом за звинуваченням у тому, що її реклама вводить в оману щодо екологічності авіарейсів”, - ідеться у повідомленні.
Вони вважають, що реклама авіакомпанії створює хибне враження про екологічність польотів та плани щодо боротьби із забрудненням.
Як зазначається, реклама KLM вводить в оману пасажирів та порушує європейське законодавство щодо захисту прав споживачів. Реклама авіакомпанії проходить під девізом “Літай відповідально”.
У низці рекламних матеріалів KLM представлена як така, що перебуває на шляху до скорочення викидів до чистого нуля до 2050 року.
При цьому, юристи ClientEarth кажуть, що план KLM щодо збільшення кількості рейсів суперечить дослідженням, які попереджають, що не можна досягти чистого нуля без обмеження загальної кількості рейсів.
Авіакомпанія наголошує, що може збільшити пасажиропотік без збільшення викидів завдяки новим технологіям, таким як екологічно чисті види палива. Також KLM запустила компенсуючі проекти, які передбачають відновлення лісів та закупівлю біопалива для KLM.
Позивачі стверджують, що світ не може покладатися на компенсацію та продовжувати забруднювати довкілля.
“Викиди в результаті польотів не можуть бути компенсовані, якщо клієнти просто доплачують за посадку дерев. Цими повідомленнями KLM продовжує дурити споживачів”, - заявляють екологи.
Раніше Комітет з питань Рекламного кодексу Нідерландів визнав, що KLM вводить в оману своїх клієнтів, переконуючи їх, що можливо компенсувати шкоду навколишньому середовищу авіарейсами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Саудівська авіакомпанія виконала перший в історії країни рейс із жіночим екіпажем