kliyentam-konkordu-chiyi-koshti-zastryagli-na-tranzitnikh-rakhunkakh-z-pochatkom-likvidatsiyi-banku-pochali-povertati-groshi

Клієнтам "Конкорду", чиї кошти застрягли на транзитних рахунках, з початком ліквідації банку, почали повертати гроші

 • 56656 переглядiв

КИЇВ. 14 листопада. УНН. Проблема повернення людям коштів, які застрягли на транзитних рахунках з початком ліквідації банку «Конкорд», отримала своє продовження. Після публікацій УНН люди почали отримувати свої кошти, хоча дехто з них вважав їх втраченими.

УНН писав про проблему із затримкою повернення клієнтам банку “Конкорд" коштів, які застрягли на транзитних рахунках після спроби перерахування їх на рахунок в іншому банку. Як пояснили УНН клієнти, що стикнулися з цією ситуацією, система переказів у банку ще працювала, хоча регулятор вже оголосив про відкликання ліцензії та ліквідацію фінустанови, тому вони спробували переказати кошти до іншого банку. Та кошти, зникнувши з одного рахунку, на іншому так і не з’явилися. Люди звернулися з відповідними заявами до Фонду гарантування вкладів, а після того, як пройшло досить багато часу і гроші їм не повернули – до УНН.

Та наразі історія, принаймні для тих трьох, хто звернувся до нашої редакції, закінчилася щасливо – вони отримали свої гроші. Серед тих, кому вже повернули кошти - і військовий.

На ситуацію після публікацій історій людей звернув увагу Фонд гарантування – через нашу редакцію представники Фонду сконтактували з людьми і ті оперативно отримали виплати.

Як пояснили УНН у Фонді, вимоги фізичних осіб (у т.ч. фізичних осіб-підприємців), які не є пов’язаними з банком особами, платежі яких або на ім’я яких заблоковано – є вимогами кредиторів 6-ї черги. Однак, «вимоги кредиторів банку, яких неможливо ідентифікувати, не можуть бути включені до реєстру акцептованих вимог кредиторів банку. У той же час, у разі проведення необхідної ідентифікації особи, що заявляє вимоги кредитора до банку, до затвердженого реєстру акцептованих вимог кредиторів, відповідно до вимог нормативно-правових актів, вносяться зміни».

Отже ті, кому кошти були повернуті, пройшли відповідну ідентифікацію. Хоча залишається питання, чому цей процес виявився досить тривалим, адже про ліквідацію банку регулятор заявив ще 1 серпня?

На позитивне вирішення питання, принаймні для деяких людей, звернула увагу і одна зі співзасновниць «Конкорду» Олена Сосєдка, яка на своїй сторінці у Facebook подякувала Фонду за розуміння та висловила сподівання, що «всі питання, пов’язані з ліквідацією банку, будуть і надалі розв’язуватися також оперативно та з турботою про людей!».

Водночас вона додала, що загалом така проблема, за її інформацією, торкнулася майже двох сотень клієнтів.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    Rheinmetall оголосив про контракт на постачання танків Leopard 1 в Україну

     • 64025 переглядiв

    В Донецьку нова "бавовна": що відомо

     • 120205 переглядiв

    На Дніпропетровщині знайшли мертвим зниклого 4-річного хлопчика

     • 105266 переглядiв