УНН писав про проблему із затримкою повернення клієнтам банку “Конкорд" коштів, які застрягли на транзитних рахунках після спроби перерахування їх на рахунок в іншому банку. Як пояснили УНН клієнти, що стикнулися з цією ситуацією, система переказів у банку ще працювала, хоча регулятор вже оголосив про відкликання ліцензії та ліквідацію фінустанови, тому вони спробували переказати кошти до іншого банку. Та кошти, зникнувши з одного рахунку, на іншому так і не з’явилися. Люди звернулися з відповідними заявами до Фонду гарантування вкладів, а після того, як пройшло досить багато часу і гроші їм не повернули – до УНН.
Та наразі історія, принаймні для тих трьох, хто звернувся до нашої редакції, закінчилася щасливо – вони отримали свої гроші. Серед тих, кому вже повернули кошти - і військовий.
На ситуацію після публікацій історій людей звернув увагу Фонд гарантування – через нашу редакцію представники Фонду сконтактували з людьми і ті оперативно отримали виплати.
Як пояснили УНН у Фонді, вимоги фізичних осіб (у т.ч. фізичних осіб-підприємців), які не є пов’язаними з банком особами, платежі яких або на ім’я яких заблоковано – є вимогами кредиторів 6-ї черги. Однак, «вимоги кредиторів банку, яких неможливо ідентифікувати, не можуть бути включені до реєстру акцептованих вимог кредиторів банку. У той же час, у разі проведення необхідної ідентифікації особи, що заявляє вимоги кредитора до банку, до затвердженого реєстру акцептованих вимог кредиторів, відповідно до вимог нормативно-правових актів, вносяться зміни».
Отже ті, кому кошти були повернуті, пройшли відповідну ідентифікацію. Хоча залишається питання, чому цей процес виявився досить тривалим, адже про ліквідацію банку регулятор заявив ще 1 серпня?
На позитивне вирішення питання, принаймні для деяких людей, звернула увагу і одна зі співзасновниць «Конкорду» Олена Сосєдка, яка на своїй сторінці у Facebook подякувала Фонду за розуміння та висловила сподівання, що «всі питання, пов’язані з ліквідацією банку, будуть і надалі розв’язуватися також оперативно та з турботою про людей!».
Водночас вона додала, що загалом така проблема, за її інформацією, торкнулася майже двох сотень клієнтів.