Цитата
“Ми працюємо над тим, щоб дати людям більше контролю за їхньою стрічкою, аби вони могли більше бачити той контент, який їм цікавий, і менше — не цікавий для них”, — йдеться у заяві.
Деталі
Також повідомляється, що користувачі зможуть формувати контент від родини, друзів, груп та сторінок блогерів чи публічних осіб. Усі ці категорії можна буде структурувати та обрати, з якою частотою будуть показуватися пости від них: рідше, частіше чи у звичайному режимі.
Окрім цього, у компанії пообіцяли переглянути підхід до реклами та менше показувати політичну чи соціальну рекламу залежно від інтересів та вподобань користувачів.
Нагадаємо
Facebook попросив дозволити збір даних, щоб “залишатися безкоштовним”.