"Покупець вибирає горілку, керуючись досвідом свого попереднього вживання, а також порадами авторитетних для нього людей", - йдеться в повідомленні.
Ціна також має важливе значення при виборі алкогольного напою, відзначають аналітики
"Тому при підвищенні цін переваги споживачів зміщуються в сторону більш дешевої пропозиції. Ця особливість створює живильне середовище для процвітання ринку горілчаного фальсифікату, який не обтяжений зобов'язаннями перед державою і не обмежений мінімальною ціною. При цьому потенційна небезпека вживання такого продукту часто не береться до уваги цільової групою споживачів", - говориться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Берліні обрали "Українську горілку - 2017"
Цільову аудиторію споживачів горілки складають в основному чоловіки у віці від 20 до 50 років. Також наголошується, що в залежності від віку змінюється і тенденція споживання напою.
"Якщо молодь вживає горілку переважно в складі коктейлів, то люди старшого покоління п'ють продукт в чистому вигляді. Рівень попиту на горілку не залежить від сезону. Деяке збільшення купівельної активності в цьому сегменті спостерігається лише перед святами", - відзначають в Pro Consulting.
Як повідомляв УНН, за словами експерта Ольги Івушкіної, легкодоступність сурогатного алкоголю для споживача і відсутність відповідного за завдану шкоду покарання відбирають у легального виробника не тільки дохід, а й сенс алкогольного бізнесу в цілому.