Деталі
Microsoft і Activision Blizzard продовжили термін придбання технологічним гігантом розробника ігор, про що Activision Blizzard оголосила в середу. Дедлайн, який мав бути цього тижня, перенесено на 18 жовтня, і компанії все ще стикаються з перешкодами з боку британських регуляторів, які мають схвалити угоду.
Згідно з повідомленням Activision, в рамках продовження терміну дії угоди буде підвищено плату за розірвання та укладено нові комерційні домовленості.
"Нещодавнє рішення в США і схвалення в 40 країнах підтверджують, що угода вигідна для конкуренції, гравців і майбутнього ігор", - сказав представник Activision Blizzard в заяві.
Цитата
"Враховуючи схвалення глобальних регуляторних органів і впевненість компаній у тому, що CMA тепер визнає, що у Великобританії існують засоби захисту для розв'язання їхніх проблем, ради директорів Activision Blizzard і Microsoft дозволили компаніям не розривати угоду до 18 жовтня. Ми впевнені в наших наступних кроках і в тому, що наша угода швидко завершиться", - додав представник компанії, посилаючись на британське Управління з конкуренції та ринків (CMA).
Філ Спенсер, голова Xbox, підтвердив продовження терміну дії угоди і намір компанії продовжити процес придбання.
"Ми з оптимізмом дивимося на те, як ми це зробимо, і раді надати більше ігор більшій кількості гравців у всьому світі", - написав Спенсер у своєму твіттері.
Британський суддя умовно задовольнив спільне прохання Microsoft і регулятора CMA відкласти апеляцію, подану після того, як агентство спочатку відхилило угоду. Пізніше агентство відклало своє остаточне рішення, щоб мати можливість розглянути аргумент компанії про те, що нові розробки повинні змінити рівняння.
У квітні CMA оголосило, що заблокувало запропоноване Microsoft придбання Activision, посилаючись на побоювання, що потенційне злиття може зашкодити майбутньому хмарних ігор. У вересні агентство оголосило, що розпочне розслідування угоди на суму 68,7 мільярда доларів щодо придбання розробників популярної франшизи "Call of Duty".
Доповнення
Корпорації Microsoft, як власник бренду ігрових консолей XBOX, та Sony, як власник бренду Playstation, досягли угоди щодо однієї з найбільших франшиз відеоігор в світі - Call of Duty. Гра буде представлена на обох консолях.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Польська студія, що створила гру про Відьмака та підтримує Україну, стала найбільшим видавцем Європи і коштує 3,5 млрд доларів - Forbes