Журнал оцінив вартість бренду Apple в 182,8 млрд доларів, за рік цей показник виріс на 8%.
Друге місце, як і рік тому, зайняв бренд Google, який оцінили в 132,1 млрд доларів із показником зростання 30% за рік. У 2017 році Google також зайняв друге місце — 101,8 млрд доларів, продемонструвавши збільшення вартості бренду 23% за рік.
На третьому місці Microsoft (104,9 млрд), на четвертому Facebook (94,8 млрд).
Аmazon (70,9 млрд; +31%) потіснив з п’ятого місця бренд Coca-Cola, який оцінили в 57,3 млрд доларів із річним зростанням в 2%.
Далі розташувалися Samsung (47,6 млрд), Disney (47,5 млрд), Toyota (44,7 млрд) і замикає десятку лідерів 2018 року AT&T з оцінкою бренду в 41,9 млрд доларів.
Як повідомляв УНН, Apple Pay запрацював в Україні.