Кадри з затопленими поїздами, що виступали з води, демонструвалися усіма японськими ЗМІ. Компанії-оператору JR ще належить визначити обсяг збитків, але фахівці галузі готуються до найгіршого. Конструкції японських швидкісних поїздів є водостійкими, проте це відноситься до звичайних умов їхньої експлуатації, тоді як 120 поїздів, які перебували в депо в Нагано, пробули практично повністю під водою більше доби.
“Якщо вода потрапила всередину обладнання, воно вже не буде працювати”, — цитує газета Yomiuri представника однієї з компаній-постачальників комплектуючих для японських швидкісних поїздів.
Професор токійського Університету інженерії Рьо Такагі впевнений, що ремонт цих пошкоджених потягів недоцільний через занадто великі витрати. “Простіше і швидше буде побудувати нові склади, ніж намагатися полагодити пошкоджені частини”, — вважає він. Середня вартість одного “сінкансена” становить близько 300 млн ієн (близько 3 млн доларів за поточним курсом).
Як писав УНН, парад з нагоди вступу на престол нового імператора Японії Нарухіто, який повинен відбутися 22 жовтня, буде перенесений через наслідки тайфуну “Хагібіс”.