Після розслідування Комісії ЄС, компанія Apple внесла значні зміни до своєї політики щодо магазинів додатків у Європейському Союзі.
Пише УНН із посиланням на Euractiv.
Деталі
У четвер, 8 серпня, компанія Apple змінила свою політику в Європейському Союзі. Нова політика дозволяє розробникам просувати пропозиції та взаємодіяти з клієнтами безпосередньо зі своїх додатків, надаючи користувачам більше гнучкості та вибору.
Зміна супроводжується двома новими зборами.
Йдеться про 5% збір за залучення нових користувачів, а також 10%-ий - за роздрібні послуги для будь-якого продажу, здійсненого протягом перших 12 місяців після встановлення додатку на платформі.
Наразі Apple стягує три види комісій:
- основна технологія - для менш, ніж 1% додатків;
- знижена комісія за всі цифрові товари та послуги, що продаються через App Store;
- додаткова комісія за платежі та комерційні послуги.
Єврокомісія вирішила заборонити застосунок TikTok Lite в ЄС05.08.24, 19:40
Доповнення
Дві нові комісії замінять знижену комісію за всі цифрові товари та послуги, що продаються через App Store.
Довідково
Раніше у ЄС критикували комісію, яку Apple стягує за сприяння розробникам через App Store у первинному залученні нового клієнта. Лунали заяви, що відповідна комісія виходить за межі строго необхідного.
Звинувачення проти Apple - є першою, висунутою Комісією ЄС, в рамках знакового Закону про цифрові ринки, який має на меті обмежити владу великих технологій. Порушення може призвести до штрафу в розмірі до 10% від глобального річного обороту компанії.
Google може уникнути антимонопольного позову, якщо розірве угоду з Apple07.08.24, 13:08