Ринок автомобільних перевезень непередбачуваний, тому виникла необхідність створити максимально сприятливі умови для українських перевізників, пояснюють ініціатори.
До 2017 року спостерігався надзвичайний дефіцит в двосторонніх дозволах Республіки Білорусь. Вже на початку вересня в українських перевізників не було потрібних документів, що призводило до простоїв, великої соціальної напруги та невдоволення серед перевізників.
"Так, у 2015 році квота дозволів для двосторонніх перевезень становила 20 500 штук, у 2017 році - 22 000 штук, натомість у 2020 році ми маємо 37 000 дозволів для двосторонніх перевезень. Білоруська Сторона завжди вказувала на необхідність паритету в перевезень і наразі цей паритет досягнуто", - йдеться у пояснювальній записці.
Крім того, звільнення від дозволів на нерегулярні пасажирські перевезення дозволить залучити додатковий пасажиропотік, який з кожним роком тільки збільшуватиметься, вважають ініціатори.